ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΠΟΛΕΩΣ ΒΟΛΟΥ- ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΩΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ – ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΣΗΣ

Η Μελέτη αφορά στην Οριστική Μελέτη Έργων Αποχέτευσης – Αποστράγγισης και αντιπλημμυρικών έργων των τμημάτων:

·         «Α.Κ. Λάρισας – Κραυσίδωνας», από τη Χ.Θ. 7+490 έως τη Χ.Θ. 12+075, η οποία αποτελεί Αυτοκινητόδρομο κατηγορίας ΑΙ (οδός διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας κατηγορίας ΑΙ). Η Μελέτη περιλαμβάνει τις διευθετήσεις των χειμάρρων Ξηριά και Κραυσίδωνα καθώς και σχεδιασμό πρόσθετων αντιπλημμυρικών έργων της πόλης του Βόλου.

·         «Κραυσίδωνας – Γορίτσα» από την Χ.Θ. 12+075 έως την Χ.Θ. 16+450, η οποία αποτελεί Αυτοκινητόδρομο κατηγορίας ΑΙ (οδός διαχωρισμένης επιφάνειας κυκλοφορίας κατηγορίας ΑΙ). Τα όμβρια των εξωτερικών λεκανών του κυκλοφοριακού έργου αποχετεύονται μέσω των προτεινόμενων τάφρων και υπονόμων στους αποδέκτες της περιοχής, δηλαδή στους Χείμαρρους Κραυσίδωνα και Άναυρο καθώς και στις αντιπλημμυρικές τάφρους Τ2α και Τ1 που καταλήγουν στους ανωτέρω Χείμαρρους.

·         «Γορίτσα – Αγριά» από την Χ.Θ. 16+450 έως την Χ.Θ. 19+800. Η μελέτη αυτή αφορά τα έργα αποχέτευσης ομβρίων στο σύνολο των κυκλοφοριακών έργων, δηλαδή της Αρτηρίας (η οποία αποτελεί αυτοκινητόδρομο κατηγορίας ΑΙΙ - υπεραστική οδοποιία οδού μη διαχωρισμένης κυκλοφορίας) , των Παραπλεύρων Οδών, των Καθέτων Οδών και της Σήραγγας μήκους 590μ. καθώς και την διευθέτηση του ρέματος Καρούτα για ένα συνολικό μήκος 360 μ.

·         «Νέες Παγασές-Λυγαρόρεμα». Η μελέτη αφορά σε σχεδιασμό αντιπλημμυρικού αγωγού στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου μήκους 530μ. και πλάτους 4,50-6,00 μ. καθώς και τον σχεδιασμό της εκβολής του στην θάλασσα.

Γιατί Υδρογνώμων